Van Diemen PR lanceert `Zelf Doen` traject voor bij- en omscholing

Afgelopen periode heeft Van Diemen PR het bij- en omscholingstraject ´Zelf Doen´ ontwikkeld. Het traject richt zich op het opleiden van medewerkers binnen een organisatie in effectieve PR.
06-04 5PM ontwikkelt YouTube Marketing Academy voor verfmerken van AkzoNobel wereldwijd Medianieuws
13-04 Marvia lanceert de Marketing Kalender 2.0 Retail
23-02 Marketing in de opvang: `Het moet minder schattig en lief` Kind & Gezin
24-02 Diemen Zuid - Weesp: door een seinstoring rijden er minder treinen op dit traject. http://bit.ly/NSinfo... Overige
02-03 [Interview] De toekomst van marketing: marketeer wordt een empathische super m/v Marketing
19:18 Essent wil `zonnepanelentwijfelaars` over de streep trekken
18:52 [Onderzoek] `72% van alle Nederlandse marketing- en salesafdelingen...
18:52 [Onderzoek] `Veertig procent Nederlanders controleert privéberichten;...
18:52 Songfestival kookboek
18:52 Bandall Webinar focust op duurzaam en schadevrij bundelen tijdens...
18:47 Burgerparticipatie: zo kies je de juiste tool
18:47 Zo verdien je geld aan een Facebookgroep
18:22 Corona stuwt (contactloos) pinnen onder Nederlandse consumenten
18:20 Surface Duo alsnog naar de Benelux
18:18 ID&T en Monica Geuze nemen belang in Nederlands hard seltzer-merk Stëlz
18:18 Hoe scoort jouw organisatie ten opzichte van jouw sector?
18:18 Prorail: `Voor de trein is iedereen gelijk`
18:18 Marco Kortleve aan de slag als senior-adviseur bij Wepublic
18:18 Discover M(I)E – Insights, Analytics & Data Science, 54 x inspiratie
18:16 ´Klantverbazing´ – Marketing is geen spel voor de bühne
18:14 De versnelling: trends en impact door Covid-19 op B2B-commerce
18:09 Fiep Westendorp Stimuleringsprijzen van start
18:04 De voedselbank, niks om je voor te schamen
18:04 Smuldier zet hond en gezin centraal in nieuwe campagne