Suzuki ook voor dealercommunicatie naar Abovo Media

Adformatie plaatste op 26 januari 2021 het volgende bericht op hun website: 'Suzuki ook voor dealercommunicatie naar Abovo Media. Het mediabureau was al de mediapartner van het Suzuki-dealernetwerk.'
26-01 Suzuki investeert in lokale marketing Marketing
26-01 Abovo Media nu ook verantwoordelijk voor dealercommunicatie Suzuki Marketing
07-01 Samen op weg naar nobel en smaakvol vlees Marketing
07-01 Abovo Media gaat voor Grutto `samen op weg naar nobel en smaakvol vlees` promoten West-Friesland
07-01 Suzuki Nederland: Garantie op nieuwe auto`s van 3 jaar naar 6 jaar Auto
07-03 Nationale Week Zonder Vlees met meer inhakende merken en vegakokende...
07-03 Communicatieplan gemeente om asowoningen `geheim` te houden voor pers...
07-03 Sex sells? ´Zolang het maar in Facebooks puriteinse straatje past´
07-03 Waarom MUD Jeans het enige circulaire jeansmerk ter wereld is
07-03 Waarom MUD Jeans zichzelf het enige circulaire jeansmerk ter wereld...
07-03 HazazaH brengt op Internationale Vrouwendag ode aan honkbalster Eri Yoshida
07-03 KVK meet vrouwelijk ondernemerschap in Nederland
07-03 Unox zet in op plantaardig
07-03 Ongelijkheid tussen mannen en vrouwen vergroot door COVID-19
07-03 Wie beschermt de kinderen van influencers op social media?
06-03 ´Aaron Mirck: Ik zie PR als een soort Ikea-kast´
06-03 Ron Simpson lanceert creatief workshopconcept
06-03 The Future of Work is er eerder dan gedacht. Wat nu?
06-03 WEBCAST: "Je moet je succesvol voelen om het echt te zijn!"
06-03 Waarom Twitter moet blijven zoals het is
06-03 Hoe organiseer je een effectieve online workshop?
06-03 Infographic: Partijprogramma´s missen visie op rol overheid bij digitalisering
06-03 `Wereldwijde gaming-community probeert één miljoen bomen te redden`
06-03 ByteDance (TikTok) in autonoom vervoer
05-03 Fokke de Jong (Suitsupply): ´Post-pandemic life is on the horizon´