Twix en Ferrero over Tony`s lookalike-repen: onaangename verrassing, onterechte associatie

Chocoladeconcerns zeggen hard te werken aan duurzame cacaoketen vrij van kinderarbeid en uitbuiting, maar ja: moeilijk, moeilijk, moeilijk.


25-01 Tony´s maakt lookalike-repen om slavernij te bekritiseren, ´maar niet om andere merken te shamen´ Marketing
25-01 Tony`s maakt lookalike-repen om slavernij te bekritiseren, `maar niet om andere merken te shamen` Marketing
25-01 Food Tony´s Chocolonely lanceert lookalike-repen van Twixx en KitKat Opmerkelijk
25-01 Tony`s kopieert Twix, Toblerone, Ferrero Rocher en Kitkat Supermarkt
25-01 Dit moet je zien: Tony`s Chocolonely lanceert `lookalike`-repen Culinair
17:43 Grafisch ontwerpers bewijzen dat verkiezingscampagne-posters niet...
17:26 Verdachte webfraude aangehouden
16:42 Adverteren op Amazon in Nederland: veel testen
16:14 INretail eist heropening winkels via de rechter
16:13 INretail stapt naar de rechter voor heropening winkels
16:13 Tupperware bergt Nederlandse verkoopactiviteiten op
15:56 Zo denken Nederlanders over data en privacy
15:32 Zo denken Nederlanders over data & privacy
15:32 The Meaning of Luxury in a Post-Pandemic World
15:01 Line-up Central Park festival beken
14:56 Britse reclame-industrie: klimaatneutraal per 2030
14:32 123impregneer.nl: `extreem gegroeid door corona`
14:13 Peugeot presenteert nieuw logo en merkidentiteit
14:13 Henk Haaima creative director Havana Harbor
14:02 Siemens bouwt MaaS platform
13:45 B2B-webshops: 6 valkuilen om te vermijden
13:43 Viral van de week - Bezoek Mars met National Geographic
13:32 The Future of Fashion