Jean-Paul Schaddé van Dooren naar VNOM

Rotterdam - Zelfbenoemd marketingkoning Jean-Paul Schaddé van Dooren heeft een nieuwe baan. Hij is deze week gestart als senior marketeer bij techniekbemiddelaar VNOM in Rotterdam.


26-11 Filosofen aan de drugs Verdieping & Religie
27-11 Drie aanwinsten voor MT Van Gogh Museum Marketing
27-11 Yvonne Nassar hoofd marketing Van Gogh Marketing
28-10 Let me make it clear about Over 50 & Senior Dating Verhalen
07:46 Oatly vraagt zich af: `Ben jij nou zo dom?`
07:39 Xiaomi lanceert de nieuwe Mi Watch Lite
07:39 Alphabet stopt met internetproject Loon
06:39 Vooronderzoek naar hyperloop tussen Rotterdam en Amsterdam
06:33 Parler verliest rechtszaak tegen Amazon
06:33 Deze betaaloplossingen zijn in 2021 niet meer weg te denken
06:33 Azerion koopt resterende aandelen gamebedrijf Sulake
06:11 [column] Cancel Corona
21-01 Armin van Buuren kondigt A State Of Trance Festival aan
21-01 Roots #55 met Mariet Numa op komst
21-01 Jelani Isaacs (New Amsterdam) in Top 10 Adformatie Person of the Year...
21-01 Pim Trendrapport 2021: ´Merken moeten persoonlijker, empathischer,...
21-01 Eerste nominatie Coolest Dutch Brands 2021 gaat naar Crisp
21-01 Honda Motor Europa kiest UM
21-01 Consumentenbond: Bunq aantrekkelijk voor oplichters
21-01 `We zijn toch vooral emotionele beslissers`
21-01 Unilever bereidt internationale mediareview voor
21-01 Bloomberg: Apple pas volgend jaar met VR headset
21-01 Sturen op merkvoorkeur: zó kiest de klant voor jou
21-01 Dept x GANNI: een digitale showroom bouwen in zes weken