L´Oréal bouwt aan vertrouwen met augmented reality

Adformatie plaatste op 1 december 2020 het volgende bericht op hun website: 'L´Oréal bouwt aan vertrouwen met augmented reality. In de serie CMOtalk spreekt Klaas Weima met L´Oréal CMO Kevin Capota.'


02-12 Vier manieren om augmented reality te gebruiken in je marketingst Marketing
29-10 Google breidt augmented reality uit met 3D Halloween-figuren... Smartphones
27-11 Deze maand in de wondere wereld van XR: augmented reality... Marketing
28-10 Virtueel griezelen met de Halloween pakketjes van Amazon Marketing
06:33 Online kledingwinkel Boohoo koopt warenhuis Debenhams
06:33 E-commerce in corona-tijden: 10 trends bij consumentenelektronica
06:33 Online winkelgedrag verandert door coronavirus
06:12 Career Owner Experience: waarom je de COE bij de horens moet vatten
06:12 Van een Tinder voor de keuken tot polls voor de Braziliaanse supporters...
06:12 Hoe dit agency ervoor zorgt dat je marketing en sales ook op lange...
06:12 Deze Antwerpse start-up mikt met zijn circulaire zonnebrillen op een droobraak...
00:28 Wunderman Thompson ontwikkelt ´de voorspeller van groei voor merken´
00:28 Twix en Ferrero over Tony`s lookalike-repen: onaangename verrassing,...
00:28 De kracht van de herhaling!
25-01 Het voordeel van video: Trends voor 2021
25-01 GGD-medewerkers aangehouden voor datadiefstal
25-01 Hoe is het gokgedrag van de Nederlander door de jaren heen veranderd?
25-01 Professor Kees Klomp in Top 10 Adformatie Person of the Year 2020
25-01 Een lesje crisiscommunicatie
25-01 Natuurlijke communicatie tussen mens en machine
25-01 Van consument naar mens
25-01 DPG Media en PnP Media lanceren (online) collegetour Dreamteachers
25-01 Gamestate opent flagship store in Westfield Mall of the Netherlands
25-01 Asos bevestigt exclusieve gesprekken om Topshop over te nemen