Wanneer loont personalisatie in advertenties? [onderzoek]

We weten al langer dat personalisatie in reclame-uitingen meer wordt gewaardeerd omdat dit relevanter is voor consumenten. En relevantie is essentieel om, als adverteerder, de aandacht van de kijker te verdienen. De technologie om campagnes met dynamic creative content te serveren is er al langer. Je stopt...


30-10 Creatieve automatiseringstools kunnen helpen met de personalisati Marketing
17-11 De kracht van print-advertenties Marketing
23-10 Racisme en exclusie in Nederlandse advertenties Carrière & HR
28-10 Automotive Marketing Show: begeerlijkheid kent geen... Auto
27-11 Relevanter klantcontact dankzij Journey Orchestration Marketing
16:05 Fieldlab kondigt eerste test-events aan
16:00 Maakt BrainsFirst de magie van voetbal kapot?
15:46 Googles belofte om cookies te vervangen, lijkt vooral goed voor Google...
15:41 ´Pizza gaat goed samen met humor in reclame´
15:16 Ster blikt terug, maar ook vooruit: welke programma´s kijken we dit voorjaar...
15:08 Saskia Egas Reparaz nieuwe CEO HEMA
15:08 De tien winnaars van het Oranje Handelsmissiefonds zijn bekend
15:03 AMS-IX verwerkte vorig jaar 35 procent meer data
14:50 Twitter koopt nieuwsbrief-maker Revue
14:50 [Onderzoek] `Driekwart thuiswerkenden doet aan videobellen, maar treffen...
14:48 Kies je voor een native of hybride app? De voor- en nadelen op een rij
14:38 Truman ontwikkelt opvallende nieuwe campagne voor Ritter Sport
14:08 Ironhack selecteert En Serio als PR-bureau voor Nederland
14:03 Tien miljoen euro boete Grindr voor privacyschending
13:40 AFM beboet beleggingszwendel
13:33 Twitter koopt Nederlandse e-maildienst Revue
13:15 Eddy`s behaalt 30% conversiegroei door samenwerking Trunkrs
13:00 Future-Proofing Your Business With Product Information Management...
12:57 Toezichthouder dumpt klacht deepfake Britse koningin
12:38 Week van de Circulaire Economie toont innovaties voor grondstoffenbesparing