Weet waarom klanten van u kopen

Het mooiste product, de hoogste korting - allemaal sterke verkooppunten maar niet de reden waarom de klant koopt. Welke vijf dan wel?...


02-12 Kopen met korting met Honey: simpel maar weinig effectief Magazines
26-11 ´Klanten stoppen spontaan om speculaas te kopen´ Akkerbouw
26-11 Helft van de ouders laat zich door kind overhalen tot het kopen van een ongezond product Boerderij
25-11 Ziggo biedt klanten korting bij inkoop energie aan Medianieuws
20:42 ´Aaron Mirck: Ik zie PR als een soort Ikea-kast´
12:36 Ron Simpson lanceert creatief workshopconcept
10:44 The Future of Work is er eerder dan gedacht. Wat nu?
10:18 WEBCAST: "Je moet je succesvol voelen om het echt te zijn!"
09:45 Waarom Twitter moet blijven zoals het is
08:50 Hoe organiseer je een effectieve online workshop?
07:44 Infographic: Partijprogramma´s missen visie op rol overheid bij digitalisering
06:51 `Wereldwijde gaming-community probeert één miljoen bomen te redden`
06:50 ByteDance (TikTok) in autonoom vervoer
05-03 Fokke de Jong (Suitsupply): ´Post-pandemic life is on the horizon´
05-03 Airbnb vol op het marketingorgel
05-03 KPN brengt een ode aan thuiswerkend Nederland en aan zichzelf
05-03 `Ontwrichtend` platform Ledo brengt creatieven en muzikanten samen
05-03 Roderick Frencken van Dutch Film House regisseert bijzondere Porsche...
05-03 Targeting in times of crisis
05-03 Viral van de week - The Joy of Painting with Bob Ross & Banksy
05-03 Wie bepaalt wat normaal is?
05-03 Derde nummer 1-album voor Broederliefde