Reputatie komt te voet en gaat te voet

Adformatie plaatste op 30 november 2020 het volgende bericht op hun website: 'Reputatie komt te voet en gaat te voet. Waarom Shell en Buckler zo weinig gemeen met elkaar hebben.'


24-11 Royal Dutch Shell Sturm & Drang Analyse & Opinie
13-11 (Podcast) `Marketing in de zorg Fantastisch!` Marketing
29-10 Beursblik: positieve boodschap Shell Economie
16-11 Wat hebben Shell, AF-KLM en ING met elkaar gemeen Analyse & Opinie
08:12 Vijf op een rij: een blik in het leven van Tibbe Verschaffel (Planet...
08:12 Nederlandse scale-up verkocht voor 330 miljoen dollar / Gratie voor...
07:46 Oatly vraagt zich af: `Ben jij nou zo dom?`
07:39 Xiaomi lanceert de nieuwe Mi Watch Lite
07:39 Alphabet stopt met internetproject Loon
06:39 Vooronderzoek naar hyperloop tussen Rotterdam en Amsterdam
06:33 Parler verliest rechtszaak tegen Amazon
06:33 Deze betaaloplossingen zijn in 2021 niet meer weg te denken
06:33 Azerion koopt resterende aandelen gamebedrijf Sulake
06:11 [column] Cancel Corona
21-01 Armin van Buuren kondigt A State Of Trance Festival aan
21-01 Roots #55 met Mariet Numa op komst
21-01 Jelani Isaacs (New Amsterdam) in Top 10 Adformatie Person of the Year...
21-01 Pim Trendrapport 2021: ´Merken moeten persoonlijker, empathischer,...
21-01 Eerste nominatie Coolest Dutch Brands 2021 gaat naar Crisp
21-01 Honda Motor Europa kiest UM
21-01 Consumentenbond: Bunq aantrekkelijk voor oplichters
21-01 `We zijn toch vooral emotionele beslissers`