Elvis in je huiskamer, nepmensen en de Eisenhower-matrixtool

Wat is nu echt het effect voor bedrijven en organisaties als het gaat om customer service en customer experiencel? En wat is de kracht en toekomst van tekst, audio? Je leest het allemaal (en meer!) in deze nieuwe week van Koot. over: Elvis in je huiskamer, nepmensen...
26-11 De Customer Service Experience Piramide: service als driver... Medianieuws
26-11 Eveline van Zeeland wint PIM Marketing Literatuur Prijs... Marketing
23-11 Customer service medewerker laboratorium - diagnostiek Wetenschap
27-11 Kennis medewerkers bepaalt kwaliteitsbeleving klantenservice Marketing
26-11 PIM Marketing Literatuur Prijs voor Marketing Design,... Carrière & HR
08:12 Vijf op een rij: een blik in het leven van Tibbe Verschaffel (Planet...
08:12 Nederlandse scale-up verkocht voor 330 miljoen dollar / Gratie voor...
07:46 Oatly vraagt zich af: `Ben jij nou zo dom?`
07:39 Xiaomi lanceert de nieuwe Mi Watch Lite
07:39 Alphabet stopt met internetproject Loon
06:39 Vooronderzoek naar hyperloop tussen Rotterdam en Amsterdam
06:33 Parler verliest rechtszaak tegen Amazon
06:33 Deze betaaloplossingen zijn in 2021 niet meer weg te denken
06:33 Azerion koopt resterende aandelen gamebedrijf Sulake
06:11 [column] Cancel Corona
21-01 Armin van Buuren kondigt A State Of Trance Festival aan
21-01 Roots #55 met Mariet Numa op komst
21-01 Jelani Isaacs (New Amsterdam) in Top 10 Adformatie Person of the Year...
21-01 Pim Trendrapport 2021: ´Merken moeten persoonlijker, empathischer,...
21-01 Eerste nominatie Coolest Dutch Brands 2021 gaat naar Crisp
21-01 Honda Motor Europa kiest UM
21-01 Consumentenbond: Bunq aantrekkelijk voor oplichters
21-01 `We zijn toch vooral emotionele beslissers`