Hoe kunstmatige intelligentie de communicatie met klanten overneemt

Interview met Hans van Dam van het Conversation Design Institute, over de wijze waarop organisaties met AI hun klanten te woord (gaan) staan...
17-11 De rol van kunstmatige intelligentie in het leven van kinderen Onderwijs
17-11 Interview met Sendhil Mullainathan: `Met kunstmatige... Analyse & Opinie
30-10 Kunstmatige intelligentie vergroot chemisch inzicht Wetenschap
04-11 Kunstmatige intelligentie Akkerbouw
27-10 Eagle Eye Networks krijgt 40 miljoen dollar voor innovatie Crime
08:12 Vijf op een rij: een blik in het leven van Tibbe Verschaffel (Planet...
08:12 Nederlandse scale-up verkocht voor 330 miljoen dollar / Gratie voor...
07:46 Oatly vraagt zich af: `Ben jij nou zo dom?`
07:39 Xiaomi lanceert de nieuwe Mi Watch Lite
07:39 Alphabet stopt met internetproject Loon
06:39 Vooronderzoek naar hyperloop tussen Rotterdam en Amsterdam
06:33 Parler verliest rechtszaak tegen Amazon
06:33 Deze betaaloplossingen zijn in 2021 niet meer weg te denken
06:33 Azerion koopt resterende aandelen gamebedrijf Sulake
06:11 [column] Cancel Corona
21-01 Armin van Buuren kondigt A State Of Trance Festival aan
21-01 Roots #55 met Mariet Numa op komst
21-01 Jelani Isaacs (New Amsterdam) in Top 10 Adformatie Person of the Year...
21-01 Pim Trendrapport 2021: ´Merken moeten persoonlijker, empathischer,...
21-01 Eerste nominatie Coolest Dutch Brands 2021 gaat naar Crisp
21-01 Honda Motor Europa kiest UM
21-01 Consumentenbond: Bunq aantrekkelijk voor oplichters
21-01 `We zijn toch vooral emotionele beslissers`