Suez: van koffiedik naar notitieboekje

Zwolle - Afvalverwerkingsbedrijf Suez lanceert een nieuwe campagne om meer bewustwording rondom bedrijfsafval te creëren. De campagne, ontwikkeld door contentmarketingbureau Crowdmedia in Zwolle, steekt in op weetjes over afval, recycling en duurzaamheid.


16-11 T-Mobile lanceert nieuwe 5G-campagne Marketing
05-11 Longfonds lanceert ´Geef Adem´-campagne Marketing
02-12 Vattenfall lanceert Go Greeners-campagne Marketing
27-10 Spieren voor Spieren lanceert samen met 20 topsporters nieuwe campagne Marketing
29-10 Rijksoverheid lanceert ´Puur rookvrij´-campagne Marketing
15:45 Tyler, The Creator produceert muziek voor Coca-Cola campagne
15:43 Blokker verrast met lancering koffiecups voor de Nespresso-machine
15:43 Mondiale norm over programmeertaal C++
15:33 Meerderheid van de mensen wilt
15:24 Klarna haalt 1 miljard dollar op in nieuwe investeringsronde
15:19 DGTL kondigt volledige line-up aan
15:07 Art of Dance kondigt VR-platform Pythian aan
14:56 Stationswinkels bezorgen via Thuisbezorgd
14:56 Amerika grootste markt voor HelloFresh
14:51 [Opvallend] Innovatie doorbreekt taalbarrières met real-time vertaling...
14:51 AH stopt met twittercare (klantenservice via Twitter)
14:45 Google Ads gaat door met automatiseren: Auto Applied Recommendations
14:43 Mischa Oudolf nieuwe strategy director New Growth Strategies
14:36 Dille & Kamille kiest The Valley
14:13 PostNL stopt met `coronavergoeding` pakketpunten
13:57 Addtofriends deelt Data APK voor data-driven marketing
13:56 Nog maandenlang productieproblemen bij PlayStation 5 verwacht
13:56 TomTom: navigatie van B2C naar B2B
13:43 Danone kiest voor influencer marketing bureau 3sixtyfive