Hoe innoveer je snel én betekenisvol?

Marktdisrupties zoals COVID-19 vragen om snelle innovatie. Maar daar gaat wel degelijk een grondige analyse aan vooraf. Een concreet stappenplan om snel de sprong te maken van customer insights naar innovaties waar je klanten echt profijt van hebben. Er is een verschil tussen de wens...


29-10 Robot-mens combinatie: ´Hou magazijnwerk betekenisvol´ Logistiek
04-11 Abonnement op actuele marketingkennis Marketing
29-10 Redactie Marketingfacts is op zoek naar een stagiair! Marketing
02-11 Redactie Marketingfacts op zoek naar stagiair Marketing
27-10 Interventiematrix helpt bij samenstellen aanbod Onderwijs
11:45 Petitie tegen 538-Oranjedag: ´Onverantwoord´
10:15 De relevantie van communicatie vanuit emotioneel perspectief
09:46 De auto is een datalek
17-04 Viral van de week - Maserati en David Beckham
17-04 [UITGELEZEN] `De marketingcode, een boekje met 69 praktische eye-openers...
17-04 Hoe Simpel.nl alles uit de kast trekt om websitebezoekers te overtuigen
17-04 Dé toonaangevende trends voor onlinemarketeers na COVID-19
17-04 Social media & video: de impact in beeld [infographic]
17-04 Twee vriendinnen verleggen muzikale grenzen door 5G van Vodafone
17-04 Amazon groeit op de Amerikaanse advertentiemarkt
17-04 Zo stuur je een persbericht naar Emerce
17-04 Infographic: 10 YouTube video`s die elk bedrijf zou moeten maken
16-04 Campina wil het merk van mentale fitheid worden, maar hoezo?
16-04 Boost online resultaten met bewezen gedragspsychologie
16-04 Joop van den Ende draagt zijn aandelen in Endeit Capital over aan Deitmers...
16-04 (Podcast) Wat drijft je bedrijf? Met Cor Hospes
16-04 Ellen Schindler benoemd tot Raadslid van de Raad voor Cultuur
16-04 Judy Schnitger verruilt Nestlé voor de duurzame handel van IDH
16-04 Justin Bieber consolideert eerste plaats in Album Top 100