`Ik kijk graag naar China. Daar zijn ze zóveel verder dan hier`

De combinatie van zelf iets bedenken, ontwikkelen, live zetten, realtime resultaten zien en indien gewenst onmiddellijk agile bijsturen. Dat is de lol en tevens de rode draad in de carrière van Bas Komen. Bij zijn eerste werkgever Telitas betrof het sms-spelletjes voor tv, daarna...
09-09 Zelf aan de slag met online marketing Marketing
14-09 Kijk mee: NRC-avond over de macht van China Buitenlands nieuws
04-09 Eerste keer importeren Onderneming & ZZP
30-08 Kijk hier live formule 1 via de gratis livestream Overige sporten
15-09 Kijk hier live naar de avondeditie van de wielershow... Groningen
10:15 De inrichting van de goede thuiswerkplek in de wintermaanden
10:03 Wat moet je als webwinkel weten over de Avondklok?
09:48 Dit is hoe laat & hoe vaak je het beste post op social media [infographic]
08:33 Zo voorkom je Fear of Missing Information (FOMI) bij klanten
07:57 Infographic: zo voer je concurrentieanalyse uit
07:00 Social media in Nederland 2021: TikTok-gebruik door jongeren stijgt...
06:33 Avondklok: geen gevolgen voor post- en pakketbezorging PostNL
22-01 Linda Jackson is de nieuwe CEO van PEUGEOT
22-01 Wibra lanceert incomplete webshop
22-01 Nieuwe Heinz Ketchup-campagne ruikt een beetje naar Chanel
22-01 Fred Rutgers: wat winkeliers nu leren van en over webshops
22-01 Too Good To Go redt in drie jaar tijd 6 miljoen maaltijden
22-01 The Kid Laroi stijgt door naar eerste plaats in Album Top 100
22-01 VodafoneZiggo en Discovery kondigen nieuwe samenwerking aan
22-01 Elke beslissing die je maakt is een stukje marketing
22-01 De belofte van Clubhouse: een interactieve podcast
22-01 Sterke groei alcoholvrij bier in dalende biermarkt
22-01 Leidt merkvoorkeur écht tot marktaandeel?
22-01 Recordhoeveelheid energie opgewekt door zonnepanelen op pakkettensorteercentra...
22-01 De Nierstichting introduceert nieuw kidslabel Jonge Helden