Techniek leeft

In september start de nieuwe campagne van technisch dienstverlener Hoppenbrouwers Techniek met als thema Waar Techniek Leeft. Net als in andere campagnes staan de medewerkers centraal, maar dan niet alleen vanwege hun kijk op techniek, maar vooral op wat die techniek bijdraagt aan huidige maatschappelijke ontwikkelingen.
09-09 Rob Willems directeur Techniek en Technisch Management... Overheid
18:08 Linda Jackson is de nieuwe CEO van PEUGEOT
17:33 Wibra lanceert incomplete webshop
17:16 Nieuwe Heinz Ketchup-campagne ruikt een beetje naar Chanel
17:07 Fred Rutgers: wat winkeliers nu leren van en over webshops
16:08 Too Good To Go redt in drie jaar tijd 6 miljoen maaltijden
16:02 The Kid Laroi stijgt door naar eerste plaats in Album Top 100
15:56 VodafoneZiggo en Discovery kondigen nieuwe samenwerking aan
15:42 Elke beslissing die je maakt is een stukje marketing
15:41 De belofte van Clubhouse: een interactieve podcast
15:35 Sterke groei alcoholvrij bier in dalende biermarkt
15:00 Leidt merkvoorkeur écht tot marktaandeel?
14:57 Recordhoeveelheid energie opgewekt door zonnepanelen op pakkettensorteercentra...
14:16 De Nierstichting introduceert nieuw kidslabel Jonge Helden
14:08 Oprichters Smyle halen twee ton op met duurzame tandpasta tabletten
14:03 Russische online retailer Wildberries naar Duitsland
13:48 Zó maak je jouw verandertraject tot een succes
13:46 Aldipress herziet strategie, reorganisatie op komst
13:38 PIM Trend Fest 2021: deze zes trends zijn voor merken relevant
13:15 YourSurprise breidt nieuw onderkomen sneller uit dan verwacht
13:08 Nierstichting introduceert nieuw kidslabel Jonge Helden