"Menselijk contact op stations moet mogelijk blijven"

Reizigers moeten altijd de mogelijkheid hebben om persoonlijke hulp te krijgen op het station, ook wanneer loketten worden gesloten. Dit schrijft Rover samen met de andere consumentenorganisaties in een advies aan NS. Rover vraagt NS om na te denken over alternatieve contactmogelijkheden zoals een servicepunt...
09-12 Rover: kom met alternatief voor gesloten stationsloket Logistiek
14-12 NS breidt reisassistentie uit op 25 extra stations Patiënten
06:17 Nieuwe brexittest: Britse controles agrovervoer starten 1 april
06:17 Lees NT bijlage Mainport, week 8
06:17 Bekijk de afvaartlijsten, week 8
00:45 Video: Joby Aviation wil beursnotering
24-02 Kolenconflict maakt zeelieden wanhopig
24-02 Waarom bouwt Concordia Damen 40 laagwater-tankers?
24-02 800 huurautochauffeurs demonstreren in Berlijn voor hun bedrijf, voor...
24-02 Nieuwe start up lanceert als LEAP24 elektrische laadoplossingen voor...
24-02 ETF: "Uber`s White Paper moet herschreven worden: platformwerkers...
24-02 Regelmatig onderzoek van Imperial College London vindt (nog) geen...
24-02 Epidemiologen maken zich zorgen over te volle NS-treinen
24-02 Minder treinen door defecte spoorbrug Gouda
24-02 Reportage: Demonstratie voor de heropening van rijscholen
24-02 Toyota Material Handling: nieuwe algemeen directeur per 1 april
24-02 VDL verruilt busproductie in Heerenveen voor maken toiletten
24-02 Eastern Airlines wil ook Boeing 777-200F vrachtvliegtuigen
24-02 BDB eist perspectief voor riviercruisesector
24-02 EVBox gaat samenwerking aan met TSG Group
24-02 Alle praktijkexamens en rijtesten weer mogelijk vanaf 3 maart
24-02 Theorie-certificaten, rijbewijzen, code 95 en examenuitslagen langer...