Feelgood-tiendaagse van Luitingh-Sijthoff moet genre versterken

Gisteren is de Zin in Feelgood-tiendaagse van uitgeverij Luitingh-Sijthoff van start gegaan. De campagne moet meer aandacht genereren voor het feelgood-genre. ´We willen er echt een feestje van maken voor het genre, voor de auteurs én voor de consument´.
02-12 De Dwergen keren terug bij Luitingh-Sijthoff Kunst & Literatuur
09-08 Duistere dageraadJay Kristoff Kunst & Literatuur
11-10 Dat geef ik je op een kleitablet Kunst & Literatuur
06:22 Winnaars Kinderjury: Thomas van Grinsven & Rutger Vink en Kevin Hassing
06:17 EI 319: Emma van Hooff – hoe mijn vader zijn wang
06:08 Ik heb geen profiel bij mijn weten
02:41 De ruimte in
01:03 Vier bekroningen op rij voor Readification
00:45 Sinan íankaya winnaar E. du Perronprijs 2022
00:27 Nieuwe werelden, andere visies - het heropende Museum Arnhem
22-05 Het verleden is een warboel, toen waren we andere mensen
22-05 Een zeldzaamheid: er klonk een bulderlach in het anders zo gewijde...
22-05 De nieuwe SCP-directeur krijgt mensen in beweging – `een kwaliteit...
22-05 Trevor Noah is in de Ziggo Dome op z`n best als hij vertelt over zijn...
22-05 Project leesvaardigheid Nederlands havo en vwo afgerond
22-05 De kijker komt in Eros niet gemakkelijk mee in de extase die zich...
22-05 Billy Braggs stem is wat lager geworden, maar uit zijn gitaar komen...
22-05 Niet alle oma`s zijn wijs en lief, leren we op het Grandmother Filmfestival
22-05 Een verbijsterend decor en stoelen in de zaal: Tool wordt steeds meer...
22-05 Een zeldzaamheid: er werd gelachen, gebulderd en zelfs gejuicht in Cannes
22-05 Van Bad Girls naar een wicht uit Groningen, Horizon zet door!
22-05 Coole nonchalance voor een uitverkocht Rotterdam Ahoy
22-05 Buiten en Binnen