SAS en CMO-Council stellen dat CX-strategieën tekortkomen

Het nieuwe ´Cracking Tomorrow´s CX Code´ onderzoek van de CMO Council in samenwerking met SAS toont aan dat maar weinig bedrijven erin zijn geslaagd de digitale transformatie door te voeren die noodzakelijk is voor een succesvolle hybride customer experience (CX).


30-01 Onderzoek SAS en CMO-Council toont tekortkomingen in huidige CX-strategieën Internet & ICT
30-01 Onderzoek SAS en CMO-Council: weinig vertrouwen in hybride CX-strategie Marketing
30-01 Onderzoek SAS en CMO-Council toont tekortkomingen in huidige CX-strategieën Medianieuws
03-02 Onderzoek toont tekortkomingen in huidige CX-strategieën Carrière & HR
26-09 Onderzoek: 70 procent van de CMO´s wil minder uitgeven aan online marketing Marketing
21:08 Lars (24) ontmoette zijn vriendin dankzij de Renault Fuego: ’Wordt...
21:07 Reg. Archief Alkmaar: Aanwinsten januari-februari 2023
21:07 Notariële akten Schouwen-Duiveland online
20:38 Maakt geld gelukkig? Dit zegt de wetenschap erover
20:07 in
20:07 BHIC: aanvulling Militieregisters
19:52 Guitar: The Shape of Sound (100 Iconic Designs)
19:38 Zamarra test een badkamerreiniger: mooie prijs, teleurstellend resultaat
18:30 Is een vast energiecontract slim of juist niet? Vijf vragen (en antwoorden)
17:08 Motortest: de Diavel V4 doet niet onder voor de traditionele Ducati-twin
13:21 Gastronomische golfvakantie in Zuid-Duitsland
13:08 Hout behandelen? Zo doe je dat volgens onze expert
09:31 Je eigen kruidentuintje? Leg er een aan in de vensterbank
09:17 Zeeman kindercollectie (i.m.)
09:08 Dit is waarom een reis door Kentucky op je bucketlist zou moeten staan
08:58 Column: een gokje wagen in onstuimige tijden met DSM en ING
08:08 De badkamer schoonmaken: vijf tips van Zamarra
07:52 Voorontwerpen vervanging frankeer-waarde-aanduiding
07:47 Echt niet doen: een make-upspiegel kopen met led-licht
07:47 Siegfried (52): `Vaak zijn de vrouwen boos en argwanend. En allemaal...