De klant centraal, nu de klantenservice nog!

Klantbeleving en klantenservice zijn dé relevante en onderscheidende succesfactoren voor organisaties. Daarom zet de Klantenservice Federatie (KSF) zich samen met haar leden in om te zorgen dat er voor organisaties nu en in de toekomst voldoende ruimte blijft om hoogwaardig, kwalitatief klantcontact...
17-10 Handreiking KSF aan CAO-onderhandelaars Consument & 50+
17-10 Handreiking KSF aan onderhandelaars CAO Facilitaire Contactcenters Medianieuws
07-02 Klantgerichtheid: wat is dat eigenlijk Consument & 50+
06-02 Drie succesfactoren om klantenservice prijswinnend te maken Consument & 50+
17-11 Ruime meerderheid bedrijven in Nederland zet klant centraal Consument & 50+
00:45 MOREL: kleur in gerecycled acetaat
04-06 D&é tip om een oven schoon te krijgen
04-06 FLE – Genealogica mei 2023
04-06 Jiska is `professioneel knuffelaar`: `Soms zit iemand op schoot, of ga ik boveno
04-06 Berner (43) sleutelt veel en graag aan zijn 54-jaar oude Japanner
04-06 Supermarkten de fout in met onjuiste bedragen op kassabonnen. Ilse...
04-06 MAX zendt documentaireserie `De doe-het-zelf Dictatuur` van Fidan...
04-06 Golfvakantie in de zomer – 5 nieuwe Golfreizen
04-06 Onze expert legt uit: dit zijn de verschillen tussen alle soorten...
04-06 In Tallinn vind je de ideale mix van stedelijkheid, natuurpracht geschiedenis
04-06 5 x dit moet je weten over het verwijderen van vetvlekken
04-06 Emissie ‘Tien voor Nederland’ met horizon-beelduitbreiding – deel...
04-06 Collageenpoeder tegen rimpels: werkt het?
04-06 Formaat van handbagage: welke regels hanteren airliners?
04-06 Alles voor een spetterende zomer (i.m,.)
04-06 Niet voor watjes: hier vind je de meest spectaculaire nieuwe achtbanen
04-06 Video | Waarom je zonnepanelen in de lente het meeste opbrengen
04-06 Is nucleaire energie de toekomst? Dit zijn de voor- en nadelen
04-06 Een blauwlichtbril voor de computer, werkt dat of is het een verkooppraatje?