Consumentenbond: `Deliveroo en Uber Eats niet duidelijk over servicekosten`

Consumentenbond - Maaltijdbezorgers Deliveroo en Uber Eats informeren consumenten niet duidelijk over de servicekosten die worden verrekend. Dat concludeert de Consumentenbond op basis van onderzoek.


25-05 `Maaltijdbezorgers misleiden met verstopte kosten en aanbod` Medianieuws
02-06 Consumentenbond: Maaltijdbezorgers misleiden met verstopte kosten en aanbod [video] Flevoland
25-05 Consumentenbond: maaltijdbezorgers misleiden klant Economie
13:20 Site Tip: Weekendje Weerribben voor een familieweekend
13:12 Uitgelegd: zo eet je een artisjok
13:05 Customer experience: core business en méér!
12:45 Valse sms-berichten uit naam DHL
12:42 Gezocht: bijzondere boten en hun verhaal!
12:38 ANWB inspecteert deze zomer bijna 2000 campings
12:36 Tip 32: zo houdt u langer plezier van uw eenjarigen
11:58 Biedlogboek makelaars gaat al deze week van start
11:31 Wijs op reis: Goedkoop tanken
11:31 "Ik vind mezelf nu een mooi mens, ook met vlekken"
11:05 Betere winkelervaring door RFID
10:47 Kuipers wil euthanasie voor kinderen mogelijk maken, wel onder deze...
10:47 UWV: Tweederde longcovidpatiënten volledig arbeidsongeschikt
10:47 Kritiek op farmaceuten: ´Covid-middelen niet eerlijk verdeeld´
10:47 Ex-partners van slachtoffers toeslagenaffaire kunnen volgend jaar...
10:05 Monitor Consumentengedrag: geldzorgen en duurzame banken
09:58 Dit verandert er per 1 juli in uw portemonnee
09:52 Wat is de invloed van een ontvangen dwangsom op de bijstandsuitkering?
09:42 Zo bouwde Karin (49) zelf een insectenhotel: Het hoefde niet zo preciesrsquo;