Stv: verzekeraars tonen communicatieskills

Verzekeraars met het Keurmerk Klantgericht Verzekeren scoren goed op hun communicatievaardigheden. Klanten worden goed geïnformeerd tijdens het oriënteren en afsluiten van een verzekering.
01-12 DAS scoort hoge ogen bij laatste onderzoek KVV Accountancy & Finance
26-10 Asbestdaken verzekeren Economie
24-11 Klantwaardering verzekeraars stijgt Economie
24-11 Deze zorg wordt vergoed in de aanvullende verzekering... Economie
26-10 Consument wil niet extra betalen voor duurzame verzekering Accountancy & Finance
16:55 Eerste mondkapje krijgt officieel keurmerk
16:38 Phishingmail KPN klantenonderzoek in omloop
16:23 Coronanieuws van vandaag
16:21 Kifid: 142 klachten over woekerpolissen afgerond in 2020
16:03 Onveilig door beveiligingscamera`s
15:56 Kifid rondt 142 klachten beleggingsverzekeringen af in 2020
15:55 Dit is waarom jouw pensioenpremie zo hard stijgt
15:51 ´Leraren vrezen gevolgen lockdown voor leerlingen´
15:44 CBR gaat geldigheid van rijbewijzen en uitslagen examens verlengen
15:14 Stoelverwarming, oplader en andere opties, hoeveel extra brandstof...
15:10 Wat is tinyML?
15:05 Lockdown vormt extra uitdaging voor kinderen met ADHD
14:55 ´Kloof tussen lage en hoge inkomens groeit´: bekijk jouw koopkracht...
14:47 Alcon lanceert de PRECISION1® daglens
14:24 17-jarige verdwaalde jongen overleeft nacht in besneeuwd berggebied...
14:07 Delpher: meer dan 65.000 nieuwe kranten
14:07 Alle foto`s van Historisch Archief Westland gratis te downloaden
13:57 Nibud: Financiële zorgen over onzeker 2021