Optimale klantervaring blijft prioriteit

Circa twee derde van de logistieke organisaties verwacht dat de focus op klantervaring wat betreft onderscheidend vermogen de aankomende vijf jaar belangrijker wordt voor merken dan prijs of product.


30-11 Klantervaring ondanks pandemie belangrijkste focus... Onderneming & ZZP
25-11 De klantbeleving essentieel in de logistieke dienstverlening Marketing
04-11 LeasePlan sleutelt aan digitale klantervaring Consument & 50+
03-11 Beursblik: EBITDA DSM overtreft verwachtingen Economie
16-11 Shamir Millennium voor optimale prestatie Consument & 50+
17:58 Een lekker warme herensjaal
17:55 Klachteninstituut Kifid blijft druk met woekerpoliszaken
17:37 Van praatpaal naar laadpaal
17:33 Maaltijdvervangers vaak ongezonde keuze
17:23 Sporten op een volle of lege maag, wat is het beste?
17:21 Lidl roept gerookte spekreepjes terug vanwege salmonella
17:10 ´Op Schiphol bijna mijn voet kwijtgeraakt!´
17:04 >Maaltijdvervangers vaak ongezonde keuze
16:55 Eerste mondkapje krijgt officieel keurmerk
16:38 Phishingmail KPN klantenonderzoek in omloop
16:23 Coronanieuws van vandaag
16:21 Kifid: 142 klachten over woekerpolissen afgerond in 2020
16:03 Onveilig door beveiligingscamera`s
15:56 Kifid rondt 142 klachten beleggingsverzekeringen af in 2020
15:55 Dit is waarom jouw pensioenpremie zo hard stijgt
15:51 ´Leraren vrezen gevolgen lockdown voor leerlingen´
15:44 CBR gaat geldigheid van rijbewijzen en uitslagen examens verlengen
15:14 Stoelverwarming, oplader en andere opties, hoeveel extra brandstof...
15:10 Wat is tinyML?