IRI: marktaandeel Plus-Coop en niet websupers Dirk en Jan Linders daalt

Zaltbommel - De nummer drie in de markt, de nieuwe Plus/Coop combinatie, behaalde in 2021 gezamenlijk een marktaandeel van 10,3 procent, een daling van 0,2% procentpunt. Jan Linders en Dirk, beiden zonder onlinekanaal, verliezen marktaandeel. IRI stelt dat 60 procent van de groei in de markt van online komt.


19-01 Albert Heijn en Jumbo veroveren marktaandeel op Plus, Coop, Deen en Dirk Economie
27-12 Jonas Linders aan de slag bij familiesuper Jan Linders Supermarkt
28-03 Lage prijzen en nieuwe winkels - Dirk wil flink groeien Supermarkt
15-12 Coop start verkoop Onze Markt Consument & 50+
20-01 Spotify nog steeds nummer één, maar marktaandeel daalt Smartphones
16:36 Meer medicijnen beschikbaar in supermarkt
16:15 Technologie voor dierenwelzijn
15:36 Convenant Voedingsmiddelensector richt Local Expert Network op
12:27 CBL wil digitale communicatie bij verkoop zelfzorggeneesmiddelen
11:15 Vleesvervangerfabrikant Meatless in Duitse handen
10:36 Einde van een tijdperk: Dirk stopt met tv-reclames
10:27 En nu wil Plus opeens een `dominosteentjeshype`
10:27 En nóg een e-commerce-doos van Albert Heijn erbij
09:27 Strijd flitsers en gemeenten krijgt nieuwe dimensie
08:15 De stad begon met melk van herkauwers
07:15 Kneusjes en overschotten voor creatieve horecaondernemers
18-05 Birra Moretti (Heineken) beste introductie van 2021
18-05 FoodRetailAwards naar Albert Heijn en Dirk
18-05 FoodAwards 2022 uitgereikt; Birra Moretti wint FoodTopAward
18-05 Niet alleen boer maar ook industrie mag wijken voor Gelderse stikstofaanpak
18-05 Amsterdam: geen dark store meer in woonwijk
18-05 SVO: Roeland Buijsse nieuwe voorzitter CvB
18-05 In vijf jaar twee keer zoveel foodtrucks
17-05 Flink neemt Cajoo over