Marktaandeel Albert Heijn groeit naar 35,9%

Leestijd: 2 minuten Albert Heijn sluit een bijzonder jaar af met een marktaandeel van 35,9% in Nederland ( NielsenIQ), een stijging van 0,9% ten opzichte van 2020. De sterke stijging van het marktaandeel werd voor 0,2% gerealiseerd met de 38 Deen-winkels die in het najaar zijn omgebouwd naar Albert Heijn-supermarkten...


25-01 Albert Heijn eindigt 2021 met een marktaandeel van 35,9% Retail
19-01 AH zet in 2022 in op biologisch en prijsfavorieten Boerderij
19-01 Albert Heijn en Jumbo veroveren marktaandeel op Superunie Economie
22-01 Infographic: Albert Heijn in 2021 Medianieuws
19-01 Albert Heijn en Jumbo veroveren marktaandeel op Plus, Coop, Deen en Dirk Economie
14:36 Aldi Nord biedt brood van dorpsbakker aan
14:15 58.000 handtekeningen tegen aanhoudende overtredingen in slachthuizen
11:15 Ketchup in karton, wijn in blik
10:15 In ronde steden regent het meer en harder
07:15 Geen stikstofbeleid zonder koolstofbeleid
16-05 Foute tarwecijfers en gebrek aan organisatiekracht jagen honger aan
16-05 Coca-Cola komt met campagne voor Fuze Tea en lanceert twee suikervrije...
16-05 Culinair ontdekt: Barcelona
16-05 Tien jaar Europese bescherming van kinderen tegen eet- en drinkmarketing...
15-05 Beleggende gezondheidsactivisten pakken Britse supers aan
14-05 Biden wil meer graan om de democratie te voeden
14-05 Nederland telt 175 wijndomeinen, België 237
13-05 Column: Tja, het is niet anders
13-05 Bacardi lanceert kant-en-klare cocktails van bartenderkwaliteit in drie...
13-05 Lidl opent nieuw duurzaam dc in Almere
13-05 Waarom tolereren we bedrijven die onze gezondheid vernaggelen?
13-05 Hoe minder je eet, hoe ouder je wordt
12-05 Nieuwe managing director pladis
12-05 Casino komt met ´seizoensbarometer´ voor groente en fruit
12-05 `Omeletplakjes zijn een aantrekkelijk alternatief voor op brood`