Waarom is er geen maximumsnelheid op de Duitse Autobahn? En waarom hier wel?

De geschiedenis van de Autobahn begint in 1913 met een opdracht van keizer Wilhelm II. Hij laat de AVUS bouwen, wat staat voor Automobil-Verkehrs- und íbungs-Straíe. We vermoeden dat dat Frans is, of Italiaans. Dit lange stuk asfalt is in 1921 klaar en wordt dan voornamelijk als test-...


24-01 EV`s maken snelheidslimiet op Duitse Autobahn overbodig Auto
04-01 Ex-keizer heulde met de nazi´s, maar de fascinatie is springlevend Economie
13-12 Een tijdelijk mausoleum Geschiedenis
31-01 Waarom was ramp met vluchtelingenschip Wilhelm Gustloff groter dan die met Titanic Binnenlands nieuws
24-01 Hierdoor is snelheidslimiet Autobahn onnodig, aldus Duitse transportminister Auto
17:59 Smart #3 sneak preview: groot, groter, Smart?
17:51 Deze Formule 1-simulator staat te koop en kost meer dan een BMW M2
17:44 Toenemend belang van kunstmatige intelligentie bij bescherming tegen...
17:43 Hou je vast: de enorme Smart #3 is in aantocht
17:24 Abu Dhabi komt met autonome Super Formula serie
17:12 E-fuel: wat is het, wat zijn de voordelen en de nadelen en hoe tank...
17:12 Renault Safrane (1994) - Liefhebber Gezocht
17:10 Review – Mazda CX-5 – De populairste caravantrekker van Nederland...
17:02 Het aanvechten van verkeersboetes is erg winstgevend, en de rechter...
16:54 Autofactor neemt Helga Automotive over
16:44 Tientallen auto`s opzettelijk beschadigd bij Hart voor auto`s Showtime
16:25 BMW XM voor kleine portemonnee op komst
16:25 Officieel: Fisker Ocean is elektrische SUV met de grootste range
16:25 Lucid Air Dream Edition – rijtest en video
16:24 Las Vegas komt met tickets zonder zicht op de baan
16:12 Seat Leon 1.6 TDI - 2013 - 441.036 km - Klokje Rond
16:10 Allememaggies: deze `Toyota GT86 TRD` is niet voor bescheiden types
16:01 Kia wordt gelanceerd door losgeslagen wiel!